If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Като не ги харесвате тея 156-ци, що не ми продадете една?
Търся някоя нетропаща, бензинова (1.8 или 2.0) седанова с ръчни скорости... От много време. Две перфектни ми изчезнаха пред очите, докато се обадя и вече бяха продадени.
Пълно е в мобилето и карса с кенефи по 1400 лева, ама аз търся нещо свестно.
Иначе и на мен не ми харесва маневреността. Да не съм напълно офтопик.
Що бе колега, в Мобиле-то има и луксозни тоалетни, не само кенефи: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...6&slink=doibgk
Само малко кофти и скъпо се газифицират, но мисля че диверсификацията не е проблем, ако си маниак.
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части, Alfa Romeo 156 1.9JTD,150 коня.
Видял съм я, в такъв филм с директно впръскване не ми се влиза...
Да не разводняваме тая тема, някой ако има нещо да ми пише ЛС.
Или трябваше нова тема да си пусна май...
След като ти е мощен радвам се за теб, няма разделение на двигателите по мощност по държави, не съм чул.
Някога се качи да покараш истински мощен двигател и пак ми пиши. Предполагам, че не си карал много коли, нали?
Колегa извинявaй, че ти пишa със зaкъснение, но просто не съм редовен нещо нaпоследък! Кaрaл съм достa коли, понеже вуйчо ми от дълги години вкaрвa коли от чужбинa. Тaкa, че ти си нaпрaви сметкa дaли съм кaрaл коли. Кaрaл съм няколко мощни Nissan 350Z, VW Touareg 400+ коня King kong моторa (то е джип, но си нaвървявa), кaрaл съм също merc 63amg.....и долу горе товa сa от бaш мощните ми коли дето съм ги усещaл. Други също е имaло, но с по скромни коне и т.н. Тaкa, че имaх впредвид, че при хубaв мотор нa ТС 2.0 155 си върви добре, кaзвaм зa всекидневнa колa! Зaлепя те пaк нa седaлкaтa, не ти чупи врaтЪ но си върви доволно! Не могa дa ги рaвня с Nissan 350Z дето съм кaрaл или мерцa aмг63, но пaк кaзвaм зa тези коне aлфaтa си върви прекрaсно! Рядко чувaм хорa дето кaзвaт, че тaкaвa aлфa им е все едно колa 60 коня...Предстaвям си колегa, щом тоя ТС 155 коня ти е бaвен, предстaвям си кaк ти е с Opel astra 60 коня хечбекa.........
От скоро карам 156-ца, но все пак забелязах някои основни проблеми:
- доста слаби бутони на ел. стъклата - чупят се много лесно, а и са скъпи по моргите;
- кофти маневреност, а като добавим към нея и ограничената видимост на заден ход, паркирането на задна става мисия (почти) невъзможна (макар и да се свиква)
- поне една поставка за чаша да имаше...
- отвора на запалката плюе повечето зарядни за телефон, които съм пробвал - с други коли и със същите зарядни, проблеми не съм имал;
- прекалено плитка жабка, дори документите трудно се събират, освен ако не ги сгъна на няколко ката.
- и последно - нещо, което поне аз намирам за много странно - голям багажник, дълбок е, побира много багаж, а отвора е тесен и ако речеш да вкараш нещо по-голямо - не можеш...
Общо взето е това, и за да не звуча така, сякаш насила карам тая кола ще кажа, че всичко друго ми идва перфектно и адски ѝ се кефя, а тия минуси по-горе са само капка в морето в сравнение с кефа, който колата ти доставя (стига да случите на читава и пазена бройка).
От скоро карам 156-ца, но все пак забелязах някои основни проблеми:
- доста слаби бутони на ел. стъклата - чупят се много лесно, а и са скъпи по моргите;
- кофти маневреност, а като добавим към нея и ограничената видимост на заден ход, паркирането на задна става мисия (почти) невъзможна (макар и да се свиква)
- поне една поставка за чаша да имаше...
- отвора на запалката плюе повечето зарядни за телефон, които съм пробвал - с други коли и със същите зарядни, проблеми не съм имал;
- прекалено плитка жабка, дори документите трудно се събират, освен ако не ги сгъна на няколко ката.
- и последно - нещо, което поне аз намирам за много странно - голям багажник, дълбок е, побира много багаж, а отвора е тесен и ако речеш да вкараш нещо по-голямо - не можеш...
Общо взето е това, и за да не звуча така, сякаш насила карам тая кола ще кажа, че всичко друго ми идва перфектно и адски ѝ се кефя, а тия минуси по-горе са само капка в морето в сравнение с кефа, който колата ти доставя (стига да случите на читава и пазена бройка).
Да, що годе това са и минусите, но като цяло с повечето от тях се свиква с времето и забравяш! Паркирането на зад се свиква с времето, аз вече както се казва с затворени очи я паркирвам на зад, бутоните много зависят в какво състояние са от предишния собственик, щото някой дето не знаят като седнат в колата и почват на горе надолу да дърпат, щото не знаят точно как се цъкат.....и така ги повреждат! Мойте да чукна на дърво за 6 години съм нямамал никакви проблеми, освен с единя който беше счупен още като взех колата и като го смених и край с проблема. Маневреността и тя се свиква, но като си вземеш тази кола и се усеща, че не е маневрена, но с времето и за този проблем забравяш. Запалката я ползвам от както имам колата, но не ми е правила такива номера, а другите вече проблеми които останаха са си проблеми докато имаш колата!
Ами общо взето не си съвсем прав за някои неща.Начи бутоните както казва колегата зависи в какво състояние са от предния собственик, ма по моргите недей търси части, във форума се продават на доста на приятни цени.За запалката отиваш си купуваш една универсална която е по-дълбока и я монтираш на мястото на старата.Моята я взех за 6 лв от лада смених само държача с лампичката другото не се познава после.За жабката, поставките за чаши и най вече за недозавиването си прафф, ама тва че нещо големо не мое го вкараш в нещо тесно и дълбоко повече не го споменавай.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
На моята Алфа от всичките бутони читаво работят само 2, всички останали са счупени, някои от тях съвсем отказали да работят, други пък се натискат с цака за да смъкнеш/вдигнеш някой от прозорците. На все още здравите бутони забелязвам, че механизмът им за вдигане и смъкване е много удобен и приятен за ползване, явно наистина някой от предишните 2-ма собственици (за справка - аз съм трети) не ги е пазил, или пък е возил разни палачори. Подозирам пътниците в неправилна употреба, понеже по шофьорския панел повечето от тях са здрави, а счупените са на 2-те задни и на предната пътническа врата. Каква ирония, повечето имат проблеми с моторчето на стъклата, пък аз не мога да ги ползвам заради потрошени бутони...
За багажника трябваше да отворя темата, защото самото помещение е обемно и голямо, а отвора е тесен и по тоя начин в някои случаи не можеш да се възползваш от иначе просторния багажник. Все още не съм семеен, затова за пример ще дам някои от хората в по-задните страници, където се оплакват, че не могат да проврат сгъната бебешка количка. Самото багажно отделение побира спокойно 2 такива, ама като не може да мине през тая тяснотия, язък за обема вътре...
В раздел купува/продава - http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=13 - има много коректни продавачи на части за нашите коли, или им звънни или пусни тема в раздел купува каквото ти трябва.Не ми се споменават цени но ще останеш доволен.Иначе да, отвора на багажника е малко малък, но за моите потребности е достатъчен.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Абсолютно съм съгласен за жабката,непрактична отвсякъде.Никога не съм имал проблем с никакви бутони(не само на ел. стъклата).Иначе съм пушач,и запалката като такава работи повече от перфектно,друг е въпросът ако се използва по непредназначение.В багажника наистина не могат да се вкарат големи неща,но пък задните врати се отварят доста повече от на други автомобили и съм превозвал дори хладилник.
Comment